یادتون باشه
نوشته شده توسط : ๑۩۞۩๑...ẤŖ@Σ..๑۩۞۩♠๑

 

یادتون باشه که هیچ وقت امید کسیو ناامید نکنید.  شاید تنها چیزیه که داره......

 

تو روزگارای قدیم قحطی میشه، همه مردم به خدا التماس می کنن که ای خدا بارون بباره....

اما هر چی که می گذشت خبری از بارون نمی شد.

حیوونا دور هم جمع می شن و میگن ای خدا این آدما بدن ما که گناهی نداریم حداقل به خاطر ما بارون بباره...

می بینن خبری نمیشه، یکی از حیوونا میگه بیاید از بینمون اونیکه از همه پاک تره و گناهی نداره رو انتخاب کنیم و بفرستیم بالای تپه از خدا بخواد،شاید خدا حرفشو قبول کرد. یه بچه آهنویی بود گفتن اگه اون بگه بهتره.

حیوونا به آهو میگن اگه رفتی بالا تپه و خدا قبول کرد رقص کنان بیا پایین ولی اگه قبول نکرد معمولی راه بیا.

آهو میره بالای تپه همش تو دلش می گفت اگه قبول نکنه چی؟ اونوقت من جواب حیوونارو چی بدم، میرسه بالای تپه و شروع میکنه به خواهش کردن که ای خدا به خاطر حیوونا بارون بباره. می بینه خبری نمی شه، میگه ای خدا نمیخوای مارو ببخش باشه ولی من دوستامو ناامید نمی کنم همینجوری رقص کنون می ره پایین و حیوونا هورا می کشن و خوشحال میشن و یهو بارون می گیره.

دیدین واسه همین می گم......

یه بار امتحان کنید....





:: موضوعات مرتبط: خواهش , ,
:: بازدید از این مطلب : 1222
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
behnaz در تاریخ : 1391/2/17/0 - - گفته است :
سلام ارام جان به من هم سر بزن خوشحالم تبادل لینک کنیم من هم وبلاگم برای عشقم است


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: